Dagens ridpass

Idag red jag dressyr på slingan. En i stallet hade lektion i centrerad ridning i paddocken och jag ville inte störa så jag hållde mig på slingan! Värmde upp han i skritt, trav & galopp utan att ha några krav på formen. Sen tog jag en galopp till Brunos ängar och tillbaka, det gillade Next jättemycket vad glad han blev när vi kom in i skogen hahah! Sen när jag kom tillbaka till slingan så började jag jobba han och han var jättemjuk och fin jobbade han några varv i trav sen 2 varv i galopp och sen travade jag av han i en lågform, gick super! :) Invigde även mitt nya Schöckemöle schabrak + Schöckemöle huva han var superfin i det! Imorgon är det även privatlektion för Vickan och då kommer vi ha en marinblå outfit! :D Kommer även linda han och sånt så han kommer bli superfin! :D

 Dagens Outfit:

 Jennifer:
 Jacka: Kingsland
Ridbyxor: CRW
Hjälm: Trop Ride
Ridstrumpor: Kingsland
Ridstövlar: CRW
Ridhandskar: Ullared

Next:
Schabrak: Schöckemöle
Huva: Schöckemöle
Träns: Only
Pannband: John Whitaker
Sadel: Knight princess
Ländtäcke: Ullared


Kram Jennifer


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag har ett åsikts inlägg i bloggen, kika gärna in och säg vad du tycker ;)

KRAM<3

2012-02-28 @ 11:34:23
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Filippa

Gud vilken fin header, har ni gjort den? ;-) Säljer ni?

2012-02-28 @ 12:43:11
URL: http://ponnyflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0