gbghs!

år 2012 gbghs var det roligaste på året, tack alla gulliga människor som hälsade på mig! mässan, tävlingarna och showerna & wooooow säger jag bara! iår var det roligare och grymmare än förra året, min bästis Alexandra var med mig och hjälp vad kul vi hade på vipen & resturangerna. gaaaaalnaste helgen på länge. massa  nytt från mässan och nu har jag kommit med krafter till mina goa läsare, just er!! Nu är det var och jag lämnar bak ALLA människor som har varit dumma/töntiga & avendsjuka!, ni är töntar som lägger er avendsjuka på mig :) jag är så hiimla sugen på att blogga och det tänker jag visa er! är ni redo? då kör vi!! tack Fanny för den jätte fina headern utan dig hade det inte gått, du gjorde våran blogg en blogg & tack mamma och pappa som alltid finns där för mig! & tack alla ni som finns där för mig överhuvudtaget!

2012?? jaaaaaaa!!!
image description
image description
image description
image description
KRAM EMMA

Kommentarer
Postat av: Kajsa

cooolt att du har träffat nellie!

2012-02-29 @ 19:24:28
URL: http://kajsasplace.blogg.se/
Postat av: evelina jonasson

fusk, hur många gånger har du träffat Nellie nu egentligen ?:)

2012-02-29 @ 19:26:44
URL: http://honevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0