AVENDSJUKA..

skriver av mig lite då jag tycker det är alldeles för mycket avendsjuka. Jag märker stort ifall något är fel och att såfort man har köpt något nytt blir den ena personen arg på en? hänt mig flera gånger och nu säger jag hejdå! Eller när man får en häst och får en massa blickar på sig? Eller när man har ridit ett pass och det gick jätte bra, ska jag rabbla upp alla saker? Så himla onödigt bara för att man inte har den möjligheten ska man inte börja hacka på någon annan. Jag är i stallet för att rida, tävla & satsa. Men självklart står någon annan ivägen när man ska ta ett steg närmare och säga precis hur man ska göra, ta den vägen göra sådär blabla... bullshit! Personen vill att jag ska vägra ut mig. Exempel när man får blickar på sig då gör jag mig ännu konstigare. Desto mer detta händer desto mer blir man starkare och hittar andra som tycker samma sak. Eller så kanske denna tjejen inte hade det så bra och så förstår den andra tjejen ännu mer! Eller när någon snackar skit och inte vågar säga att den har det eller står för vad den säger.
speciellt när man vet/ var med / var i närheten och hörde när den gjorde det och så frågar man så blir det bara nej men jag har inte gjort det jag lovar. yees, bullshit igen.
// emma

Kommentarer
Postat av: evelina jonasson

helt på din sida och det vet du!

2012-03-03 @ 11:15:34
URL: http://honevelina.blogg.se/
Postat av: Nora :)

Rätt! ;) du verkar va en smart tjej!

2012-03-03 @ 14:27:38
Postat av: Frida

Bullshit, och det vet du! Jag tycker att du verkar vara en stark tjej, låt ingen hacka på dig. Och om någon gör det så står du kvar!!! Stark <333

2012-03-11 @ 18:32:30
Postat av: Frida

Bullshit, och det vet du! Jag tycker att du verkar vara en stark tjej, låt ingen hacka på dig. Och om någon gör det så står du kvar!!! Stark <333

2012-03-11 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0