hej alla söta ni!

tack så himla mycket för alla kommentarer, jag ska inte sluta blogga men jag kommer blogga med en annan där jag vet att hon uppdaterar och vi satsar på samma gren, jag kan säga att detta kommer bli smashing!!!
massa åsikts inlägg om vad jag tycker och jag kör mitt race!
YOO LIKE?
bloggen släpps om några dagar, fett kul ska det bli. hade gärna fortsatt här men jennifer slutade, som alla andra..
så nu ger jag mig en till chans med bästaste vännnen <3
håll er fokus på den här bloggen sålänge tills min och ***x***** s blogg släpps. åååååh vad smashing detta kommer bli, men utan fanny ( som gjorde designen) mamma, pappa, alexandra, råttan, johanna( förra ägaren) och MASSA MER
ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig.. utan er skulle inte jag kunna blogga så som jag vill, jag har lärt mig att stå på mig. även fast en massa blickar och skit snack kommer hit och dit så har jag ett hjärta och det vill jag ge ut till er som vågar stå på er, ni hittar alltid en väg som man kan ta sig ut och visar det. stå på er och jag lovar er att jag är back on track och farligare än någonsin( haha) tina är himla fin nu och hoppar jätte bra och i markarbetet bra också eller inte bara bra utan jätte jätte jätte +++++ bra! hoppas att ni fattar vad jag menar, nu när mitt liv känns super med verkligen allt så vill jag starta om till en fräsch bllogg och ge er ännu mer bloggning men jag är fortsfarande den emma som alltid är jag, glöm inte det..
KRAM ERAN EMMA <3
image description

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskar dig bästa vänn <3

2012-03-15 @ 20:32:16
Postat av: alexandra

söt häst! :)

2012-04-29 @ 14:40:26
URL: http://ponniibloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0