ingen rubrik

Suger på att komma på rubriker hehe (a) Men förlåt för min extremt dåliga uppdatering hehe! Men har haft fullt upp med Next, skolan & kompisar. Men jag anmälde mig iallafall till en Pay & Jump på Bulycke som är om 2 veckor tror jag det va, ska hoppa 70 & 80. Det blir nog bra som lite uppvärmning för säsongen! :D Vi kör nog på våran turkosa HV polo outfit! :D Eller den marinblåa Schöckemöle outfiten men det lutar mest åt HV polo faktiskt. ;) Jaja vi får se helt enkelt! Imorgon är det iallafall lektion som gäller för mig & Next och det ska bli superkul. :D Bjuder iallfall på lite bilder eftersom jag inte har bloggat så mycket denna veckan ;)









Kram Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0