mitt sista åsiktsinlägg ala Emma här på TEAMNT.BLOGG.SE are you ready?yeeeees

okej, för det första är jag riktigt trött på folk som byter själ asså varför inte vara sig själv hela livet, du har fortsfarande samma blod,hjärta, utseende. du kan inte bara förändras sådär. eller? jag har gått på det många gånger, varför inte vara sig själv? liksom om någon tycker jag är konstig gör jag mig ännu konstigare. man har bara en stil och den tycker jag att man ska följa inte bli en satans fjortis som springer runt och gapar i stallet. no way, jag stänger mina dörrar för dig och tar på mig mina öronproppar och stänger ute dig.
hur känns det? okej jag fick min drömhäst men sluta anklaga mig och byt roll i din egna kropp. du är fortsfarande den där tjejen/killen som heter det namnet och har samma hjärta. försök inte bota det genom att förstöra andras liv. noway då står jag hellre på en elefants sida istället. ingen vill ha dig om du bara är som alla andra, var dig själv istället för att härma allla. om du tänker tillbaka kanske du märker hur du har ändrat dig. då är det försent för att säga förlåt. mitt sår läker inte för dig, du är alltid våt och svart för mig, aldrig du kommer komma tillbaka till mitt hjärta. adjö!
// Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

söt emma!

2012-03-25 @ 20:09:07
URL: http://eyebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0